O PREDSTAVI
Ovo je kabare, bejbe!
Samo najsmeliji će doći
Režija i svetlo: Jean-Baptiste Demarigny
Scenografija i kostim: Sanja Maljković
Glumci: Bojana Simić, Marko Petrović, Katarina Ranković,
Ljubica Damčević, Kristina Petrić, Tamara Jokić, Andrej Ostroški,
Dekadenca, Bojana Đuričić, Aleksandar Mraović – Miša
Muzičari: Aleksandar Mraović – Miša (horna), Lady K (klavir)
Koreografija: Bojana Đuričić
Grafički dizajn: Sanja Karić
Tehnička podrška: Zoran Petrović
Ovo nije predstava za decu! Ovako smo nazvali svoj Cabaret Chicago. Tako predstava i počinje. Šta to zapravo znači? Jednostavno je: ne očekujte da ćete ovde naći ono što se može videti na Brodveju, u Holivudu ili u Pozorištu na Terazijama – bićete razočarani. Nemojte dolaziti porodično; ne pravimo mjuzikl, već vraćamo urbanu tradiciju, staru više od jednog veka – kabare. Popularna umetnost, veoma lošeg ukusa, razuzdana, degenerisana, sirova, ironična i pomerena, vulgarna, ali tako smešna i prijatna, zato što je dozvoljeno smejati se svemu, počevši od sebe.

ČIKAGO, MUZIČKI VODVILJ
Evo zašto smo preimenovali Cabaret Chicago. Da se ne biste prevarili, priča je ista, kao i pesme, ali estetika – ona je drugačija. Zašto smo od Čikaga napravili kabare? Zato što nije bilo nikakvog smisla da ponovo napravimo ono što je već postojalo. Naše pozorište se usredsređuje na otvaranje novih puteva pozorišne umetnosti, da rizikuje. To je uloga jednog Studija, upravo Le Studija. Ako neko želi da gleda tradicionalni Čikago, neka ide u Pozorište na Terazijama. Ja ga nisam gledao, ali sumnjam da je bolji ili gori od onoga na Brodveju ili na bilo kom drugom mestu: proverite sami na YouTube-u, Čikago je svuda u svetu postavljen isto (uz nekoliko sitnih izmena). To je suprotno preuzimanju rizika, to je licencirana, globalizovana i komercijalna umetnost (da, postoje izuzeci, ali to ne menja problem).
Ovo nije priča za malu decu. Ova priča nema bajkovitu pouku. Ova priča ne promoviše tradicionalne moralne vrednosti, a i akterke nisu preterano obučene… Ovo je Čikago, bejbe.
